eh bila.

bila apa?

bila bosan apa ko buat?

bila ak bosan?

bila ko rasa tak tahu nak buat apa la

sekarang la.

hmm.

tengok dinding. tengok pintu. tengok screen laptop. tengok kipas.

tak bosan ke?

sebab bosan la ak tengok dinding.

bila kau tak bosan?

bila aku dapat makan spicy chicken mcdeluxe.

sedap ke?

ntah la. aku suka. orang lain? hmm. aku tak tahu.

aku rasa,
ak mengantuk. tapi aku tak boleh tidur. kena jaga untuk sahur. aku nak puasa. nak raya. nak duit raya. kalau tak, tak meriah la raya. puasa memang banyak batal tapi demi raya aku puasa jugak. aku suka raya. tapi aku suka mcD lagi.

alamak.
bateri laptop dah habis. charger? i lost it? ahh.

hurm.
maaf tak dapat nak menulis lagi. bateri dah nazak. sama-sama kita bacakan al-fatihah.

selamat malam semua.

3 gosip liar:

  syrupmasin

September 11, 2009 at 12:46 AM

tengok dinding dapat pe doe??

  .paiz.

September 12, 2009 at 9:36 PM

feel beb. feel. tu yang penting.

  asryn

September 25, 2009 at 5:49 AM

betul doe .
buat apa nak beli mahal2 .
kita student .
bapak ada pangkat datok pon ley mati kalau shopping je .