obsesdenganskate.

nasserzubir kata aku dah obses dengan skate.

adik aku kata baik aku belajar merempit dengan dia.

izzatifaraina kata baik aku belajar lagi baik.

aku kata,

aku dah lama obses.

aku malas.

aku memang suka belajar.

bila di fikirkan balik,
dekat dekat final ni,
skate dan spicy chicken mcdeluxe saja yang boleh menenangkan aku.

azmi kata,
final kot,kau tak reti nak cuak ke.

aku kata,
siapa kata aku tak cuak?

cuak tu memang la cuak,
tapi takkan nak biarkan diri tu cuak.
pandai pandai la cari jalan.
aku kaki berjalan,
pagi petang siang malam,
aku nak jalan aja,
tapi pandai pandai la aku cover.

aku suka buat apa yang aku rasa boleh buat aku senyum,
yang penting senyum,
aku marah pun aku senyum,
aku terasa aku senyum,
aku sakit hati aku senyum
aku sedih aku senyum.

atuk aku kata yang penting senyum,
sakit hati, marah, sedih boleh hilang,
yang penting jangan besarkan keadaan.

kalau gaduh aku lari,
kalau sakit aku sorok,
kalau sedih aku senyum,
kalau marah aku senyap,
kalau lapar aku makan,
kalau takut aku duduk ramai ramai,
kalau gelap aku duduk tepi dinding pejam mata,
kalau kilat aku masuk selimut,
kalau bosan aku kacau member.

hai,
bila la nak jumpa kawan sejati.

notagilaskate:aku memang tak makan saman dan tak makan kutuk. so,kutuk la aku depan depan,aku tak kisah. dosa korang pun takde kan : )

perhatian: sila jauhi shakinah.dia makan orang.

5 gosip liar:

  shakinah

October 26, 2009 at 10:54 PM

eheh.
aku tak suka senyum,
aku suka sengih.
tak sama kan kan??

btw,
memang susah nak cari kawan sejati.
:)

  syrupmasin

October 27, 2009 at 12:32 AM

kawan sejati ade ke??

  RuNNi

October 27, 2009 at 7:43 AM

I kate: as long as ur life is on track, u do what u n whenever u want- on track... :)

  RuNNi

October 27, 2009 at 7:43 AM

I kate: as long as ur life is on track, u do what u n whenever u want- on track... :)

  .paiz.

October 27, 2009 at 9:51 PM

shakinah: memang sangat susah doe. haha. apa beza sengih dgn senyum ya whai professor sakinah?

sirap: ntah?kau rasa?

khai: but my life never on track la kek cawan?so how eh?