jumaat dan sabtu.

harini jumaat
esok sabtu.

harini,
fakulti aku buat dinner,
makan makan sempena raya
dan untuk budak budak dekan,
budak dekan memang hebat kan,
nak join boleh,
tapi bayar 3 ringgit,
nanti boleh makan macam macam,
ada sate, ada nasi, ada onde-onde,
sedap dan murah kan.

tapi

harini juga,
anis belanja tengok wayang,
cerita Jinnotti,
ta tahu macam mana nak eja,
tapi kesimpulannya,
free.

mana yang aku pergi?

ta payah fikir,
mesti la wayang.

ada orang tanya,
"kenapa tak pergi majlis anugerah dekan?",
senang nya soalan.

jawapannya simple,
"maaflah, aku tak cukup hebat nak pergi majlis anugerah dekan".

hmm....
tapi tu la,
teringin gila nak join,
teringin nak naik atas pentas ambik sijil,
boleh lompat lompat kat pentas,
boleh masuk gambar,
boleh buat orang jeles,
boleh macam macam la,
sem depan mesti aku naik pentas tu,
mesti,
wajib naik.

notauntukkejayaan: test dah dekat, final dah dekat, baik ko studi paiz nanti test Cpp kantoi lagi baru tahu. kantoi test tak best. memang tak best. :)

2 gosip liar:

  Orange

October 5, 2009 at 10:23 AM

cpp memang BEST.
haha.
good luck weh:)

  .paiz.

October 6, 2009 at 2:21 AM

haha. tq.tq