libasdenganrotan

aku ada jiran,
bawah rumah aku,
berhadapan dengan rumah aku.

dia ada anak,
tapi,
anak dia selalu nangis,
kesian.

kenapa?

anak dia nakal?
tak tahu la

dia mabuk?
ye la kot

saja nak dera anak?
time time bosan je kot

aku tak faham,
dah tak reti nak jaga anak tu,
tak payah la buat anak.

ye la, ye la,
betul la,kalau dah sangap tu nak buat macam manakan
tapi,
helloooo....
kondom ada maa,
murah je pun,
ikat tiub fillopio pun boleh kan,
hehehe,
ye, aku amik biologi dulu,
hebatkan aku,haha.

yang pasti,
ni kes penderaan
kejam, sadis, dan horror.

kesian...
anak dia hari-hari nangis,
best ke pukul anak macam tu aje?
nak try la nanti,
mesti best kan kan kan.

aku dah tanya akak-akak majlis mesyuarat tingkap
dan
comfirm,
family tu seriously pyscho.

kesian budak tu,
aku nak tolong dia,
aku akan tolong dia.
tunggu dan lihat.

notalibasrotan: kena rotan tu sakit tahu tak.

4 gosip liar:

  AzzizatulHuda

October 9, 2009 at 8:56 PM

this kind punya penderaan fizikal for sure bole tggalkan kesan plg mendalam dlm jiwa anak2.

  wobot

October 11, 2009 at 10:49 PM

wah.
nak jadik jiran ko lh .
sgtttt concern.

  bloodymary

November 9, 2009 at 11:26 PM

sekarang?
sekarang ape cite budak kerap nangis tu?
masih nangis?
atau
atau die senyap terus??

  .paiz.

November 10, 2009 at 5:53 AM

mary: ntah la. sekarang macam dah kurang nangis. dah settle kot