whitedanbrown.

aku tak puas hati,
dah pelik,
dah tak faham,
dan sakit hati,
dah geram,
dan rasa rugi.

kenapa,
baju tshirt putih aku,
yang asal asal putih,
i mean putih seci bersih,
betul betul bersih macam hati aku, hehe
tiba tiba bila aku basah,
terus jadi kuning sikit,koko sikit.

dan kenapa,
bila mereka mereka yang lain basuh,
baju semua selamat.

memang la aku tak pandai basuh baju,
tapi aku guna mesin,
mereka mereka pun guna mesin,
tapi mereka ok,
aku tak ok.

aku baru je rugi 2 helai baju putih,
faveret aku. :(

akunakshakinahkata: sila benarkan aku basuh baju kau.

5 gosip liar:

  lela

November 5, 2009 at 11:07 AM

adoi.kite same.ade mesen baso pon macam takde.hoodies kale putih terus jadi mcm ikat celop punye corak.jahanam.nak dapat siket punye susa.damn.

  shakinah

November 5, 2009 at 8:50 PM

aku taruk asid banyak2 biar lobang2 baju kau.
seksi siket kan?
muahaha~

  .paiz.

November 5, 2009 at 10:03 PM

lela: haha. kita mmg geng pelbagai kan. haha

shakinah: uh, i like sexy sexy. haha

  manusia berupa ultraman

November 7, 2009 at 7:41 AM

dun mix ur baju putih wif sumting else. if u nak basuh baju putih, biar just putih.

  pisey

November 7, 2009 at 6:54 PM

kawan aku punya member punya baju di blok lelaki sebelah jadi warna pink!