mengejalebah.

dalam bahasa inggeris,lebah di eja sebagai,
B.E.E untuk singular,
dan B.E.E.S untuk plural,
erm aku rasa la,
english aku pun 8E spm, :)

nevertheless, siapa kisah tu semuakan,
actually post aku harini pasal kurakura,
kurakura ni binatang yang duduk dua alam,
dan sekali lagi aku faham yang takde siapa kisah,
tapi aku kisah sebab kurakura ni actually nickname member aku,
pelik, memang la, dia pun pelik,
nama dia afifah,
sekali dapat kat aku,
jadi kurakura.

she is a friend yang terbaik la setakat ni,
she`s in my age,
and dapat tawaran untuk sambung law dekat jerman,
dapat je tawaran dia sengih,
memang yakin nak fly tuh,
tapi mak dia, alahai,
bersyarat tuh,
"If you want to go to jerman,oke fine, i`ll let you go but with one condition",
gila suspen moment tu,
"Kahwin dulu",
apalagi, tergelak sampai meleleh air mata la si kurakura tu,
tapi yang lagi suspen,
mak dia serius duh.

dia dah kecut perut dah,
aku offer kahwin je dengan aku,
nanti kau kerja bayar gaji aku,
then cerai,berambus kau,
dia setuju,
aku kata eh,kau gila apa,
aku cakap je,
dia kata aku rela do,
aku pelik,
sampai macam tu sekali dia nak fly,
cita cita beb,

aku call mak dia gelakgelak dengan harapan mak dia terharu dengan semangat dia,
sekali mak dia cakap,
dah tu kahwin je la,
terkejut aku,
bab kahwin awal memang aku tarik diri,
sorry la wee,
nak tolong tapi tak mampu,
rasa useless pulak wee
kesian dia.

tapi yang bestnya,
walaupun deman,
aku still kuat main skate dalam hujan,
cukup feel,
aku rasa best, menarik,sexy,kool dan horny,
hujan dan sejuk,
tambah tambah kau pakai short,
siapa tak horny kalau macam tu. haha.

notakurakura: sabar la wee. shakinah,kau mangsa kahwin awal yang seterusnya.

notahorny: aku horny kejap je, telan penadol terus hilang horny. haha

1 gosip liar:

  Unknown

November 11, 2009 at 10:32 PM

ahaha.
macam bongok je yang bab horny tu nyah.
perlu ke weh?