.entri tanpa tajuk

semalam aku enjoy. harini aku bosan. bangun pagi online. petang tidur. malam basuh baju.lepas tu online. serius  aku basuh baju. guna tangan. diulangi. GUNA TANGAN.efek sabun basuh daia pada tangan aku sangat ketara. heh, tangan aku dah gebu. wah wah. so, guna la daia. dah dah, aku dah malas mengarut dah.

malam ni semua overnight. mohd aide syafiq bin shahidi balik kedah. nasser bin zubir dating. aku jugak lepak bilik sorang sorang cakap dengan kura kura nama oreo sambil belasah biskut oreo yang aku beli dah dekat seminggu dekat koperasi bawah zamrud. heh.besar tapi singgit nam posen je.murah gila.duk sedap makan, tiba tiba masuk mesej semoga berjaya jadi seseorang. wah. gila motivate. dengan kelajuan 9.81 meter per saat kuasa dua. mata aku terbukak luas.adrenalin aku gila laju kena pump naik kepala. dalam mata nampak perkataan FINAL je duk berkelip kelip. dah tuh, kaler merah pulak tu. macam kena skill buff blessing yang dalam game ragnarok tuh, aku punya inteligent terus naik +10. tindak balas pun +10. strength pun +10 jugak. haish banyak gila tambah. dah bila inteligent dah naik, semangat pun naik. maka aku pun insaf dan jadi rajin. laptop cace aku buang ikut tingkap sebelah aku. dari tingkat dua aku baling sampai laman perdana.heh,logik la kan. strenght aku kan dah +10. lepas buang laptop, aku bukak buku pemindahan haba yang aku pinjam tak mintak dari mohd syafiq.heh,sape suruh tinggal kan. dan aku pun study. sebelum study aku delete akaun facebook. then aku pun studi.







heh. oke, aku tipu.





yang sebetulnya ialah,

dapat je mesej tu, aku sengih kerang depan cermin. dan dan aku perasan yang aku lupa gosok gigi pagi tadi,heh.biarkan hal tu. aku tekan reply dan taip, wah,aku dah super bermotivasi dah sekarang ni. thanks weh.selamat final. aku tak tahu la kenapa aku reply lagi panjang dari mesej yang aku dapat tuh.lepas reply tuh, aku berfikir sejenak. final dah dekat,buku tak bukak lagi. aku tengok atas dan nampak buku buku tersusun lawa.terus aku jadi rajin.aku ambik buku pemindahan haba dan tenung 30 saat cover dia.aku tengok atas, susunan buku tu dah macam tak lawa. satu keluar terus senget. heh. maka aku letak balik buku tu. dan terus online. esok esok la rajin.malam ni malas ah.







p/s: aku pun tak tahu sebab apa aku bold kan nama nama watak sampingan tu.abaikan je mereka.

0 gosip liar: